Propuesta de mejora en los procesos de atención del usuario en el área de consulta externa de la E.S.E Hospital Mental Universitario de Risaralda
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
The following project, presents as a final result the realization of a Proposal for Improvement in the Processes of Customer Service in the area of External Consultation, which aims to provide the ESE Mental Hospital Universitario of Risaralda, measures that contribute to improving and maintain the levels of attention that will lead it to have a greater attention service at the regional level. To begin, general data on the operation of the hospital and the External Consultation service are analyzed, in order to know how they work.
Descripción:
Propuesta de mejora en los procesos de atención del usuario en el área de consulta externa de la E.S.E Hospital Mental Universitario de Risaralda.pdf
Título: Propuesta de mejora en los procesos de atención del usuario en el área de consulta externa de la E.S.E Hospital Mental Universitario de Risaralda.pdf
Tamaño: 3.691Mb
PDFLEER EN FLIP
Título: Propuesta de mejora en los procesos de atención del usuario en el área de consulta externa de la E.S.E Hospital Mental Universitario de Risaralda.pdf
Tamaño: 3.691Mb
PDFLEER EN FLIP