AREAANDINA
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Login
A

Repositorio
Institucional

  • Colecciones Browse Comunities
  • Autor Browse authors
  • Título Browse Titles
  • Fecha Browse Dates
  • Materias Browse subjects
View Item 
  •   DSpace Home
  • Trabajos de Grado
  • Trabajos de Grado Pregrado
  • Administración de Empresas
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Trabajos de Grado
  • Trabajos de Grado Pregrado
  • Administración de Empresas
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Cambiar vista

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResource TypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResource Type

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Plan estratégico para el establecimiento comercial café temático “Mi Tierra”


Cita

Cómo citar

Cómo citar

Miniatura

Thumbnail

Gestores Bibliográficos

Exportar a Bibtex

Exportar a RIS

Exportar a Excel

Buscar en google Schoolar

Buscar en microsoft academic

untranslated

Código QR

Arredondo Mora, Daysson
Rojas Franco, Sandra Patricia

Bayer Agudelo, Andrés

info:eu-repo/semantics/bachelorThesis

Industria del caféBuscar en Metarevistas
CaféBuscar en Metarevistas

Throughout this Project a strategic plan was designed for the commercial establishment Café Temático “Mi Tierra” as the main goal, in conjunction with a market research, an internal and external diagnosis and the development of some strategies. To accomplish this goal, a revision of the relevant literature was performed for the research related to strategic planning and market research. The president of ASORROSA (Asociación de Productores de Cafés de Alta Calidad de Santa Rosa de Cabal And one of the members of the FNC (Federación Nacional de Cafeteros de Colombia) were interviewed in order to get useful and trustworthy information from knowledgeable people who have a lot of expertise regarding to the topic of this research. A 14-question questionnaire was applied to the tourists who visit Santa Rosa de Cabal, with the purpose to identifying what would make the Café Temático “Mi Tierra” more attractive for them; by doing this, it was also evidenced several factors that influence to the consumers ‘purchase decision, likewise their perception regarding special coffees and artisanal environments.

https://digitk.areandina.edu.co/handle/areandina/3431

  • Administración de Empresas [94]

Descripción: Plan estratégico para el establecimiento comercial café temático “Mi Tierra”.pdf
Título: Plan estratégico para el establecimiento comercial café temático “Mi Tierra”.pdf
Tamaño: 1.694Mb

Unicordoba LogoPDFOpen AccessFLIPLEER EN FLIP

Show full item record

Communities

  • Acervo Institucional
  • Investigación AREANDINA
  • Contenidos Universidad del Istmo
  • Producción Editorial
  • Publicaciones Académicas
  • Trabajos de Grado

Envíos recientes

    No hay artículos recientes
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
‹›
  • Línea Gratuita Nacional:018000 180099
  • Sede Bogotá:+ (571) 7449191
  • Sede Pereira:+ (576) 3401516
  • Sede Valledupar:+ (575) 5897879
  • Notificaciones administrativas y \o judiciales:secretaria-general@areandina.edu.co
  • Presenta tus inquietudes y recibe asesoría, comunicándote con: Esther Cortes Castro316 834 6419ecortes28@areandina.edu.co
Síguenos
  • Admisiones
  • Programas Presenciales
  • Programas Virtuales
  • Programas Distancia
  • Mesa de ayuda
  • Correo electrónico
  • Noticias
  • Sedes y CSU
  • Trabaje con nosotros
  • Política de Uso y Privacidad
  • EPIC
  • AYRE
  • ULISES
Sistema DSPACE - Metabiblioteca | Metabiblioteca